Predmetom niekoľkodňového stretnutia bolo okrem pracovných sedení členov Management Committee a pracovných skupín COST aj prezentácie vedeckých výstupov na konferencii ActInPak. Jednotlivé sekcie zastúpené podľa pracovných skupín okrem iného prezentovali výsledky výskumov zameraných na vnímanie a pochopenie aktívnych a inteligentných obalov na báze obnoviteľných zdrojov spotrebiteľmi. Prezentujúci vyzdvihli nový potenciál týchto funkcií pre spotrebiteľov z pohľadu marketingu, ako aj aktuálne trendy dizajnu a vývoja v danej oblasti.
Stretnutia sa aktívne zúčastnili aj pracovníci Katedry marketingu, obchodu a svetového lesníctva doc., Ing. Ján Parobek, PhD., Ing. Martina Kalamárová, PhD. a Ing. Erika Loučanová, PhD., ktorí prezentovali čiastkové výsledky výskumu zameraného na postoje spotrebiteľov k aktívnym a inteligentným obalom na Slovensku. V rámci prezentácie poukázali na svoj výskum, ktorý potvrdil nízke povedomie slovenských zákazníkov o aktívnych a inteligentných obaloch. Súčasťou konferencie bolo množstvo prezentácií výskumu vzdelávacích inštitúcií ako aj prezentácie zástupcov firiem v Izraeli. Zároveň prebiehalo niekoľko prezentácií posterov ako aj workhop zameraných na technologickú oblasť a na dizajn obalov. V rámci oficiálneho programu bola zorganizovaná návšteva na univerzite: The Hebrew University of Jerusalem, Institute of Biochemistry, Food Science and Nutrition. a prezentácie v podniku MELODEA, ktorý je priekopníkom pri výrobe unikátnych bio-obalov na báze dreva. V rámci voľného programu sa organizátori stretnutia postarali o zaujímavý program zameraný na spoznávanie krajiny ako aj jej zvyklostí, pričom zorganizovali návštevu tradičných židovských príbytkov v „Kibutzi“, pevnosti Masada či okolia Mŕtveho mora. Tohtoročné pracovné stretnutie členov COST tak bolo zaujímavé nielen po odbornej stránke, ale aj bohaté na cestovateľské zážitky.